تبلیغات
قطعه شناسی اتومبیل - ساخت محصولات جدید تندر 90

 

صفحه اصلی

تماس با ما

آرشیو مطالب

طراح قالب

 
  کاربر مهمان، خوش آمدید!

منوی اصلی
لینکهای سریع
صفحه نخست
تماس با ما
آرشیو مطالب
ایمیل
لینک ار اس اس
طراح قالب
موضوعات

آرشیو ماهانه
شهریور 1392
خرداد 1392
اسفند 1391
دی 1391
مهر 1391
شهریور 1391
مرداد 1391
تیر 1391
خرداد 1391
اردیبهشت 1391
فروردین 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهریور 1390
مرداد 1390

.:: لیست کامل آرشیو ماهانه ::.


لوگوی دوستان


آمار بازدید
نویسندگان :
» همایون فرزین

آمار بازدید :
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

اَبر برچسبها

واژه نامه اتومبیل C تصاویر مزدا مزدا تصاویر پورشه خودروی جی 3 مشخصات فنی بنز e200 چگونگی رانش در پیچ جی ای سی مزدا 5 تصاویر kia تصاویر لامبورگینی 4 میلیون دلاری لو رفت مشخصات فنی بنز c250 کمباین هپکو واژه نامه اتومبیل A سوپاپ موتور مشخصات فنی رنو لاگونا تصاویر بنز کلاس s رنو اسکالا بلدوزر هپکو یاتاقان مزدا 3 مشخصات فنی مشخصات فنی مزدا 3 جدید وانت تندر مشخصات فنی بنز c180 تصاویر پژو تصاویر بنز تصاویر بنز class s تصاویر مزدا 6 پورشه مشخصات فنی تصاویر مختلف پژو مشخصات فنی بنز E350 داشبورد بنز رنو لاگونا کرمان موتور تصاویر مختلف بنز کلاس s کیا porche پیستون موتور تصاویر داشبورد بنز class s


تبلیغات





ساخت محصولات جدید تندر 90

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت رنو پارس در مراسم رونمایی از محصولات جدید تندر 90 با بیان اینکه این شرکت در شرایط رقابت با برندهای مختلفی از شرکت های خودروساز در سطح جهانی به فعالیت می پردازد ، گفت: این شرکت به منظور توسعه فعالیت های خود برنامه و اهداف جامعی را پیش بینی نموده که درصدد است از طریق پیشبرد راهکارهایی و با درنظر گرفتن نیاز بازار و مشتریان در مسیر تحقق آنها حرکت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، پیمان کارگر بر اصل مشارکت جهت کسب موفقیت ها تاکید نمود و افزود: البته لازم است یادآور شویم که نحوه و شیوه شراکت این شرکت نسبت به رقبای رنو متمایز است .چرا که ما درصدد هستیم تا درصد داخلی سازی محصولات را افزایش دهیم این در حالیست که اولویت سایر شرکت های رقیب، کسب سود بیشتر در هر شرایطی است.

وی فعالیت بر روی پروژه های جدید را از دیگر برنامه های شرکت رنو پارس در کشور فرانسه (پاریس) عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت های خودروساز اروپایی قادر نیستند تمام فعالیت ها و اهداف خود را همراستا و همزمان با یکدیگر پیاده نمایند از اینرو در سالهای اخیر اقدام به کوتاه نمودن برخی از شاخه های اهداف پیش بینی شده خود نمودند. با این تفاسیر می توان گفت که ادامه روند فعالیت و مشارکت شرکت رنو با کشور ایران در اولویت برنامه های این شرکت بوده و شاخه فعالیت شرکت مزبور با کشور ایران کوتاه نشده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه شرکت رنو یک شرکت بین المللی است از اینرو در کنار رعایت و احترام گذاشتن به قوانین بین المللی در تلاش است تا با  پیشبرد برنامه های خود مسیر را جهت دستیابی به اهداف ،هموار نماید.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل تیم ویژه ای در پاریس جهت فعالیت بر روی پروژه های مشارکتی شرکت رنو با کشور ایران سخن به میان آورد و گفت: تشکیل این تیم در حقیقت در راستای حرکت جدی بر روی پروژه های مشارکتی رنو با ایران است.

کارگر بر تسریع بخشی بر روند تحقق پروژه های مشارکتی میان شرکت رنو با ایران تاکید نمود و یادآور شد: مدیران ارشد رنو و نیسان  هیچگونه مخالفتی را به جهت توسعه مشارکت ها با ایران ندارند.

وی از افزایش ظرفیت های تولیدی این شرکت در ایران خبر داد و گفت: مقرر گشته ظرفیت تولید خودروهای تندر 90 و مگان به 180 هزار دستگاه افزایش یابد ضمن آنکه این شرکت هم اکنون توانایی افزایش ظرفیت های تولیدی را در خصوص خودروی ساندرو به یکصد هزار دستگاه را دارا می باشد.

کارگر ابراز داشت: وانت تندر 90 تا پایان سال جاری وارد بازار ایران می شود و باقی تولیدات جدید این شركت که در 8 مدل خلاصه می شود نیز به مرور عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت رنو پارس در ادامه سخنان خود متذکر شد: چنانچه به مجموع محصولات فوق وانت تندر 90 را نیز بیفزاییم می توانیم بگوییم که برای سال جاری قادر خواهیم بود در سایه مشارکت با شرکت رنو فرانسه ظرفیت های تولیدی را به حداقل 300 هزار دستگاه افزایش دهیم.

کارگر همچنین از افزایش حجم سرمایه گذاری شرکت رنو در ایران سخن به میان آورد و اذعان داشت: رنو حجم مشخصی از سرمایه گذاری را در ایران در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی مشخص نموده است که البته بخشی از این سرمایه گذاری را به گسترش ظرفیت های تولید خودروی ساندرو اختصاص خواهد داد.

وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی کشور دارای ظرفیت های بالایی جهت توسعه صنعت خودرو و قطعه سازی است، اضافه کرد: افزایش حجم سرمایه گذاری شرکت رنو جهت مشارکت هیچگونه ارتباطی با ورود محصولات چینی به بازار ایران ندارد و ما نگران حضور چینی ها نیستیم.

وی ادامه، روند تولید خودروهایی که طراحی پلتفرم آنها مربوط به سالهای گذشته می باشد را وابسته به نوع استراتژی کشورهای مختلف دانست و گفت: روند تولید خودروی تندر 90 با توجه به وجود تکنولوژی ساخت آن ، کیفیت و قیمت این محصول در کشور ادامه خواهد داشت .

 کارگر ضمن اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود بر سر راه واردات خودرو و قطعات وابسته به آن از سایر کشورها، اذعان کرد: برنامه اولیه این شرکت واردات یک هزار دستگاه خودروی شرکت رنو در 5 مدل می باشد.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا ظرفیت های وارداتی در سال های آینده درخصوص واردات مدل های جدید شرکت رنو را افزایش دهیم ضمن آنکه تولید 95 درصد از محصولات وارداتی، بنابر نیاز بازار ایران از برنامه های آتی این شرکت خواهد بود.

به گفته وی، شرکت رنو در ایران تولید خودروی داستر را در کنار پیشبرد اهداف تعیین شده در آینده آغاز خواهد نمود.

وی به تغییر برنامه های شرکت رنو فرانسه جهت عرضه فیس لیفت تندر 90 با مشارکت شرکت های خودروساز داخلی اشاره کرد و گفت: در این زمینه با شرکت های مختلف خودروسازی در ایران مذاکره شد که در نهایت به تولید فیس لیفت تندر 90 توسط شرکت پارس خودرو انجامید البته هم اکنون در این خصوص با شرکت ایران خودرو نیز در حال مذاکره هستیم.

به گفته کارگر ، طی سالهای اخیر کیفیت محصولات شرکت رنو و همچنین سطح ارائه خدمات پس از فروش این شرکت کاهش و افتی نداشته است و در این خصوص برنامه های کیفیتی ویژه ای برای شرکت های خودروساز تولید کننده محصولات رنو پیش بینی شده است .

وی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان محصولات شرکت رنو از سال 2010 تا 2011 به واسطه ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ، شانزده درصد افزایش یافته.البته لازم است که این شرکت همچنان در مسیر ارتقاء بخشی بر سطح ارائه خدمات پس از فروش حرکت نماید.

مدیرعامل این گروه خودروسازی همچنین به وجود مشکلات موجود بر سر راه ادامه روند فعالیت شرکت رنو پرداخت و اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و وجود تحریم ها ، این شرکت در تلاش است که برنامه های جامعی را جهت مرتفع نمودن معضلات و محدودیت ها پیش بینی نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد : با همه این تفاسیر باید گفت که با توجه به محبوبیت محصولات شرکت رنو در میان سایر محصولات وارداتی ، رنو در ایران می ماند و فعالیت های خود را توسعه می بخشد.

همچنین لازم به ذکر است در این مراسم پیمان کارگر ، مدیرعامل شرکت رنوپارس ، با اعلام اینکه مدل هاچ‌بک تندر 90 در دو نوع ساندرو و ساندرو استپ وی با گریبکس اتومات و دنده‌ای در سه ماهه چهارم 2013 عرضه و روانه بازار خواهد شد، گفت: در همین راستا دو مدل دیگر از این خودرو  که شامل مدل فیس‌لیفت تندر 90 و نوع شاسی ‌بلند تندر 90 به نام داستر می شود در سال 2014 تولید و وارد بازار ایران خواهد شد. 

کارگر در ادامه از عرضه لوگان ون " MCV" خبر داد و افزود: لوگان ون همان تندر 90 وانت ولی به شکل ون است که به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید تولیدی بر روی پلت‌فرم تندر 90 می باشد که در آینده وارد بازار ایران می شود.

وی با اعلام اینکه وانت تندر در سه ماهه اول سال 2013 تولید و عرضه می شود، ابراز داشت: در همین راستا نیز مقرر گشته تا پارس‌ تندر به عنوان فیس ‌لیفت تندر 90 در جولای 2012 توسط گروه خودروسازی پارس خودرو تولید و عرضه گردد.



مرتبط با : اخبار خودرو

نوشته شده توسط همایون فرزین در 1391/04/8

نظرات (

مطالب پیشین

» خودروی جی 3
» لوگوی bmw
» رونمایی ابرخودروی VXR8 GTS توسط واکسهال
» تصاویر لامبورگینی 4 میلیون دلاری لو رفت
» وانت تندر
» رنو لاگونا
» رنو اسکالا
» رنو فلؤنس
» بنز e220
» فورد تاندربرد 1963
» 10 تا از ابر خودروهای نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲
» توربوشارژر هندسه متغیر چگونه کار می‌کند؟
» اتوبوسی منحصربه‌فرد
» مشت آهنین ولوو
» سوپر خودرو های 2012

» لیست کامل مطالب ارسالی


درباره



لوگوی ما



نظرسنجی

کدام بهتر است؟





جستجو

     

پیوند های روزانه

سرگرمی
سایت خودرو ها
ایران خودرو
سایپا

.:: لیست کامل پیوندهای روزانه ::.

.:: ارسال پیوند ::.

صفحه اصلی |  تماس با ما |  اضافه به علاقه مندی ها | ذخیره صفحه | تم دیزاینر


Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by mfcar
Design By : wWw.Theme-Designer.Com